A www.felicitapizzeri.hu honlapon keresztül történő rendelés során elektronikus szerződés jön létre a felhasználó (Megrendelő) és a kiszállítást lebonyolító étterem (Étterem), továbbiakban felek között. A szerződés tárgya a honlapon keresztül Megrendelő által leadott megrendelés.
A szerződés a Megrendelő által önként, a rendelési folyamat „Megrendelés megerősítése” lépésével jön létre. A szerződésben foglalt jogok és kötelezettségek:
A Megrendelő részértől:
A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Étteremmel a regisztráció során osztja meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel. A Megrendelő adatainak kezelése a honlap Adatvédelmi elvei alapján történnek.
A Megrendelő rendelésének véglegesítésével megbízza az Éttermet, hogy készítse el és szállítsa ki a megrendelését, a megrendelésre vonatkozó részletek alapján, melyet a Megrendelő hagyott jóvá.
A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre. Megrendelés a rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható fel a felicitapizzeria@gmail.com email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.
A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni a megrendelés kézbesítése során.
A Megrendelő jogosult a honlapon meghirdetett akciók igénybe vételére.
Az Étterem részéről:
Az Étterem árgaranciát vállal arra, hogy a honlapon közzétett árai megegyeznek az általa üzemeltetett vendéglátóhely áraival. Köteles tehát a Megrendelőt a bárhol máshol közölt legalacsonyabb áron, a tőle telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.
A megrendeléseket a Megrendelőtől kapott rendelési adatoknak megfelelően, a honlapon közölt szállítási feltételeket betartva teljesíti. Az Étteremre visszavezethető hiányosságok esetén az Étterem beismeri hibáját, kárpótolja a Megrendelőt. A megrendelés kézbesítése során nem ösztönözheti a Megrendelőt arra, hogy a jövőbeni megrendeléseit ne a honlapon keresztül adja le.
Amennyiben az Étterem pillanatnyi kapacitása nem elegendő a Megrendelő kiszolgálására és előre láthatóan nem tudja teljesíteni a rendelést, azt köteles a Megrendelővel közölni.
A szerződés tárgyát képező megrendelés részleteit az Étterem eltárolja, vitás kérdésekben visszanézhetők.
Az esetleges reklamációkat a felicitapizzeria@gmail.com e-mail címre várjuk. Válaszadással és panaszkezeléssel nyitva tartási időben tudunk foglalkozni. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az illetékes kollégáknak továbbítja.
Telefonos panasztétel esetén az alábbi számokat hívhatja az étterem nyitvatartási idejében:
+3670-203-92-00